niedziela, 31 maja 2015

[004] Nowe Rozdziały





IV : "Skąd wiesz, skoro nie próbowałaś?" 



To zawsze było moje marzenie – wyrwać się z domu, zwiedzić odległe miejsca, zobaczyć na własne oczy wszystkie cudy świata, postawić stopę tam, gdzie jeszcze nikt tego nie uczynił – w obecnym świecie marzenie właściwie nie realne. A jednak, jestem w miejscu o którym zwykli ludzie nie mają pojęcia.
— Bea marzy z rozmachem – słyszę w odpowiedzi na mój zachwyt. Porzucam ogrody, które rozciągają się od pałacyku do widocznego w oddali, wysokiego muru i wracam do Cary, która zdążyła już dojść niemal do zakrętu.
— Co masz na myśli? — pytam, marszcząc brwi.
— Czy nazwa „Kraina Snów“ nic ci nie mówi? — podnosi do góry jedną brew, spoglądając na mnie z czymś w rodzaju pobłażliwości.
— Czyli to... to wszystko... zostało wyśnione? — pytam, a ona potwierdza skinieniem głową.
Jedyne co jestem w stanie wydusić to jedno, wielkie „wow“.


Autor: Odile
Kategoria: Fantastyka











Rozdział 18

- Moje ciasteczka brazylijskie! –przytuliłam obu na raz, gdy już do nich dotarłam. Nie powiem, wyglądaliśmy jak niezły trójkącik.
- Moja babeczka z kremem! – Oscar zawsze jest tym milutkim i słodziutkim.
- Moja afrykańska krowa! – za to Luiz tym wrednym, przez co jako moi przyjaciele idealnie się uzupełniają, a dodając do tego wszystkiego mnie, tworzyliśmy w Londynie imprezową mieszankę wybuchową.

Autor: Lairta
Kategoria: Fanfiction Marc Barta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz