wtorek, 16 czerwca 2015

[005] Nowe Rozdziały


 Rozdział 20


- Kochasz go, siska – Marcelo uśmiechnął się do mnie i to były pierwsze zdanie, którego nie wykrzyczał.
- Kocham, braciszku – wtuliłam się w niego.
- To chyba nie mam nic do gadania.
- A kiedykolwiek miałeś? – zaśmiałam się przez łzy.
- Zaryczana, ale zawsze pyskata – poczochrał mnie po włosach i wyszliśmy z łazienki.


Autor: LARITA
Kategoria: Fanfiction









Ekskurs - Poezja prostego filozofa


filologowi w Zachodniopomorskiem
przypalił peta filozof z Krakowskiej
nadęty palacz flirtował ostro
potem do łóżka zaciągnął prosto
i wpadł w pułapkę love story gejowskiej

***

w humanistycznie widzianym Szczecinie
co z wyprzedaży za złotówkę słynie
dwóch się rzuciło raz palących
do stoisk książki sprzedających
nim znów zapalą, wiele czasu minie

Autor: Ome
Kategoria: obyczajowe, psychologiczne, zbiory opowiadań








#1 Opowiadanie potterowskie

 ZEMSTA - Prolog
Dumbledore przekazał mu straszne wieści. Nie może się otrząsnąć.
ONA CHCE ZEMSTY.
Sam Riddle traktował ją jak równą sobie!
POJAWI SIĘ W HOGWARCIE NA TEN ROK.
Może nie był idealnym człowiekiem, ale przecież trzeba wybaczać tak?
NIESTETY, NIE WIEM CO PLANUJE.
To oczywiste. Nikomu nie zdradzi, co knuje. Takie geny.
Ze zdenerwowania zaczął mamrotać pod nosem.
- Już wiesz. - bardziej stwierdził niż zapytał Malfoy.
- ONA mnie zabije... Chce zemsty... Proszę pochowaj mnie godnie... Ja... Jeszcze tyle chciałem...
Lucjusz zaśmiał się.
- Nie mów Severusie, że boisz się spotkania z własną córką...

Autor: Kreatywna
Kategoria: Zbiory opowiadań




Przypominam o głosowaniu na bloga miesiąca: Lipiec!
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz