sobota, 30 stycznia 2016

[186] Anioły Chcą Do Nieba

{kliknij w obrazek, aby przejść do opowiadania}
Ona chce zacząć żyć od nowa. Skrywa za sobą mroczne tajemnice przeszłości. Jej życie było jedną, wielką pomyłką. Myśli, że wyjeżdżając na drugi kontynent i udając, że nic, nigdy się nie wydarzyło, sprawi, że zapomni. Obiecała sobie, że nikomu nie powie. Ale zaczyna ją to przerastać.
On miał zwyczajne życie. Potem poznał ją. Dla niego ona jest aniołem. Zrobi wszystko, by była szczęśliwa.
-Nie, Nate. Nie jestem aniołem. Anioły pochodzą z nieba. Ja żyłam w piekle.
-Nie ważne gdzie żyłaś. Ważne kim jesteś, Hope.
-W takim razie zabierz mnie wreszcie do tego cholernego nieba! Chcę do nieba!
Czy skrywane tajemnice wyjdą na jaw? Czy wszystko będzie wtedy takie samo? Czy anioły wreszcie zaznają nieba, czy rozpęta się kolejne piekło?
Niesamowita i beznadziejna miłość bez wyjścia i wiele zupełnie innych wątków pobocznych.
Anioły Chcą Do Nieba

Autor: Less Sill~
Status: Zawieszone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz