czwartek, 8 czerwca 2017

[016] Nowe rozdziały

Zamknięte treści

 

Włoska propozycja

Stanął na palcach, by następnie złożyć na moich ustach krótki pocałunek. Od razu na mojej buzi zagościł szeroki uśmiech. Przytuliłem blondyna jak najmocniej potrafiłem, a następnie zacząłem miziać jego plecy skrywane pod bluzą kucharską. Tuż przy uchu usłyszałem cichy jęk, więc nie czekając na jego pozwolenie popchnąłem go w stronę kanapy. Gdy jego ciało w końcu upadło na sofę od razu klęknąłem nad nim i przejechałem dłonią po jego blond włosach.
– A ty uroczy – odpowiedziałem na jego poprzednie stwierdzenie.
– Wiem.
Zaśmiałem się krótko.
– I jakże skromny – dodałem pochylając się nad nim, ale on położył ręce na moich barkach i trochę mnie od siebie odsunął. – No ej!

Autor: Chingyu

_________________________________________________________________________________

RozaliaVallery

Rozdział: VIII

– Fakt – przerwał moje rozmyślania – matematyki to on za bardzo nie umie, więc może też chciał, żebyś mu wytłumaczyła, ale tak czy inaczej, wiedział, jak to się skończy.
– Kutas. – Wydawało mi się, że nie powiedziałam tego na głos, ale słysząc śmiech Krystiana, wiedziałam, że jednak mi się wymsknęło. Muszę zacząć nad tym panować, bo kiedyś mogę się naprawdę wpakować w niezłe gówno.
Zawtórowałam śmiechem.
– Widzę, że spodobało ci się nowa koleżanka.
Usłyszeliśmy za plecami głos Aleksa.
Oboje gwałtownie się odwróciliśmy.
Zachowałam spokój, bo co on mógł zrobić, jednak zauważyłam, jak Krystian się spina.
Przez chwilę mierzyli się wzrokiem, aż w końcu chłopak położył dłoń na moim ramieniu i powiedział:
– Chodź.
– Nie uważasz, że historia się powtarza? – spytał Aleks.

Autor: Rozalia Vallery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz