czwartek, 13 lipca 2017

[020] Nowe rozdziały

Zagubione dusze

Rozdział piąty

W łazience przez chwilę stałam przed lustrem i przyglądałam się swojej twarzy; blado-szarej skórze, sińcom pod oczami, popękanym ustom. Wyglądałam na zniszczoną życiem kobietę, z której cały czas ulatywało wszystko to, co pozytywne.
Przymknęłam powieki, a spod jednej z nich wypłynęła samotna łza, która stoczyła się po policzku i wylądowała w zlewie. Zacisnęłam palce na krawędzi umywalki i modliłam się w duchu, żeby mieć dość sił, aby nie rozpłakać się jak małe dziecko. Byłam zmęczona, tak cholernie zmęczona, że momentami nawet oddychanie stanowiło nie lada wyzwanie.

Autor: Adna

_________________________________________________________________________________

Opowiesci Spod Pióra Nocy

Cena Wolności cz.3

— Przestań sobie żartować. — Parker zaśmiała się nerwowo, wplatając dłonie we włosy. — Przecież obiecał dać nam spokój. Adam taki nie jest.
— Nadal tego nie rozumiesz, Liz?! — Ryder, uderzyła zaciśniętymi pięściami w drewniany blat z taką siłą, że zostało na nim małe, ale widoczne wgniecenie. — Sanders chce się nas pozbyć zanim wykonamy robotę. Ja i Hunter wiemy o nim za dużo. Najwidoczniej Daniels stwierdził, że wy też jesteście zagrożeniem.
— Obiecał. — Elizabeth wpatrywała się w nią szeroko otwartymi oczami, nadal nie dopuszczając do siebie myśli, że Adam po prostu ich oszukał. — Obiecał wypuścić nas wszystkich. Shanks mu kazał. Obiecał.

Autor: Yorumi Nateko

_________________________________________________________________________________

Miasto Mroku

Rozdział 3.1

– Tato – zaczynam cicho, patrząc na Zayna który posyła mi zaniepokojone spojrzenie.
– Tak?
Ja znam tylko jeden powód, który wywołałby u brata chęć ucieczki, ale to nie może być prawda.
– Dlaczego Mike miałby chcieć pobyć sam?
Richard nie odpowiada, a ja jestem już pewny że znam odpowiedź. 
– Tato? Tato!!!
– Wasza mama wróciła do miasta.

Autor: Szymon Gibki

_________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz