środa, 19 lipca 2017

[021] Nowe rozdziały

Mrok

Chapter 13

Idę dalej nie zwracając już najmniejszej uwagi na nieznajomego. Droga do końca alejki mija mi dość szybko. Oczywiście dziwi mnie fakt, że chłopak na samym początku szedł szybko, tak jakby chciał mnie dogonić i bez problemu mógł wyprzedzić, jeśli gdzieś mu się spieszyło, ale nagle zwolnił i do tej pory podąża za mną w dość bliskiej odległości.
— Hej, zgubiłaś się mała? — Wypowiada te słowa akurat w momencie, kiedy z końca alejki wychodzi dwóch innych mężczyzn zagradzając mi drogę.
Właśnie w tej chwili nachodzą mnie złe przeczucia.

Autor: Lex May

_________________________________________________________________________________

Found Missing

Rozdział 3

- Przepraszam! - krzyknęłam, by zwrócić na siebie uwagę. Byli nieco zaskoczeni, gdy nas zauważyli, lecz jeden z nich podszedł do nas. Gdy był dostatecznie blisko, wyraźnie mogłam zauważyć delikatne rysy twarzy mężczyzny, charakterystyczne dla rasy indiańskiej i rysujące się mięśnie na jego ciele - Padła nam nawigacja i kompletnie nie wiemy gdzie jesteśmy. - postanowiłam zacząć, ponieważ Angie sprawiała wrażenie nieobecnej.
- Pośpiesz się Ashley! - krzyknął mężczyzna, który trzymał wierzchowca, który zaczął się nieco szamotać. Pewnie on ma na imię Jake.
- Już! - odkrzyknął mu - Witamy w Iloniss. - puścił do nas oczko i opuścił nas z szelmowskim uśmiechem na ustach.

Autor: Lolita

_________________________________________________________________________________

Król

Rozdział 1

Być może w trakcie zrobi sobie jeszcze większą krzywdę i zada ból, a może padnie ze zmęczenia na twarz, ale nie będzie czuł się winny wobec samego siebie, bo przynajmniej spróbował się uratować. Zdawał sobie sprawę, jak niewielką miał szansę na napotkanie w dziczy jakiegokolwiek człowieka lub innego rozumnego stworzenia, a co dopiero takiego, którego wyciągnęłoby pomocną dłoń. To nie tak proste. Nie ma nic za darmo, a on nie mógł dać nic od siebie, przynajmniej nie w takim stanie.

Autor: Vesna Might

_________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz