piątek, 11 sierpnia 2017

[026] Nowe rozdziały

Szakal

Chapter 2: Wyjście z cienia

Szakal zmrużył oczy. Napiął mocniej cięciwę, teraz widząc jedynie cel, podany jak na srebrnej tacy. Puścił. Usłyszał tylko świst między drzewami, a w końcu krzyk i cień opadający w dół. Smukły kształt kobiecej sylwetki, był teraz jak zjawa kołysząca się w powietrzu po całym namiocie. Jej krzyk był tak wysoki, że z drzew zerwały się ptaki i uciekły w popłochu.

Autor:  Ichigo Art

_________________________________________________________________________________

Are you Mine?

3.Devil Paradise

— Coś nie tak? — powiedziałam ostrzej, niż zamierzałam
— Absolutnie nic — wymamrotał cicho, po czym pociągnął większego łyka, nadal nie spuszczając ze mnie oczu.
Zmrużyłam swoje, prychnęłam pod nosem i ruszyłam w stronę schodów, ale wtedy Hiro z hukiem odstawił na blat szklankę. Odwróciłam się za siebie, napotykając zimne, piwne oczy.
— Znowu szlajasz się po mieście z facetami. — Ponury głos rozbrzmiał w pomieszczeniu, a mnie nagle odechciało się dosłownie wszystkiego. — I to jeszcze z Uchihą.
— O ile dobrze pamiętam, nie jestem twoim pierdolonym problemem — warknęłam, zaciskając palce na butelce. — To, co się ze mną dzieje, nie powinno cię obchodzić.

Autor: Yorumi Nateko


_________________________________________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz