poniedziałek, 19 lutego 2018

[52] Krzyk rozkoszy

(kliknij w obrazek, aby przejść do opowiadania)

Nazywam się Nicolas Green, ale można śmiało stwierdzić, że rozwiązłość seksualna, to moje drugie imię. Jedno nocne przygody z nieznajomymi są dla mnie odskocznią od codziennego życia... To wszystko przez to, że mam swoje zasady, w których jasno jest określone, że nie sypiam z przyjaciółmi oraz znajomymi i nie chce ich łamać. No, może z czasem będę je trochę naginać. Czasem, dla niektórych osób, warto ponaginać pewne zasady... ale dość już o tym.

Jeśli chcesz wiedzieć o mnie więcej, to zapoznaj się w moją chorą i miejscami bardzo smutną historią. Historią wydobywania uczuć  z pustki.
 Krinek
Zakończone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom