poniedziałek, 15 października 2018

[97] Uciekając z Wiatrem

http://wakerlings-life.blogspot.com/
(kliknij w obrazek, aby przejść do opowiadania)

Próbowaliście kiedyś uciekać przed przeszłością? To pewnie wiecie, że zawsze daje rade nas dogonić i to w najmniej oczekiwanym momencie. Ale teraz wiele się zmieniło, rozdzieliliśmy się z jedyną osobą której na mnie zależało i teraz uciekam sama. Powinnam już dawno nie żyć, ale jedyny członek mojej rodziny na to nie pozwolił. Wyjechałam, po raz kolejny. Sama. Zaczynam od nowa. Może teraz mi się uda?
Chyba przyjeżdżając tu nie sądziłam że wpadnę z deszczu pod rynnę. Nie wiedziałam, że będąc tu będę bezpieczna ale sprowadzę niebezpieczeństwo na niego. Nie chciałam tego, a teraz nie wiem co mam zrobić.
Emily
Trwające

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom