poniedziałek, 17 grudnia 2018

[110] Z pogranicza snu


(kliknij w obrazek, aby przejść do opowiadania)

Jestem osobą stosunkowo kreatywną, zakochaną w książkach. Od tego zaczęło się moje pisanie jakieś dwanaście lat temu. W tym czasie udało mi się wymyślić ogromną ilość opowiadań. Część z nich zaczęłam spisywać. Tego bloga stworzyłam, aby móc na nim hurtem udostępnić całą moją twórczość. Czego możesz się spodziewać? Dużej dawki romansu, często wręcz erotyku. Fabułę swoich opowiadań zazwyczaj osadzam w świecie fantasy. To czego przez te lata się nauczyłam to faktu, że tylko gdy piszę to mogę wyrabiać swój styl i każde kolejne działo staje się przez to coraz lepsze. Jeśli masz ochotę dowiedzieć się czegoś więcej, to zapraszam.
Natalia Żuchnik
Zakończone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom