wtorek, 29 czerwca 2021

Nowe rozdziały


Anika - łowczyni potępionych



Rozdział 13

Panowie z transportu kategorycznie odmówili wejścia do (niby) opuszczonego zamczyska. Miałam swoje obawy, ale pozostałe trumny nadal tam były, na nasze szczęście! Musieliśmy je więc zabrać, bo następnym razem mogło być już za późno.

Wnieśliśmy je do transportu z Markiem (jestem wysportowana, więc silna). Ciężko było, ale nie było to niewykonalne.

Ponownie wróciliśmy do palarni. Tam oczywiście też trzeba było przepłacić, bo wymagaliśmy spalenia dość osobliwych "śmieci". Obyło się jednak bez problemów. Po tej pracy zmęczona byłam jak nigdy. Wróciwszy do hotelu marzyłam już tylko o kąpieli i posiłku. Trzeba jeszcze było opowiedzieć o wszystkim Vi, i zadzwonić do szefa z relacją. Nim weszłam do swojego pokoju przypomniałam sobie pomysł na który wpadłam w aucie transportowym.
LadyFree


--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

"Just a moment to discover your mind..."



Rozdział 37

-Nie sądziłam, że Uruha był kiedyś takim gnojem. -Ayuko cicho szepnęła, lekko kręcąc głową.
-W sumie nadal jest. Przypomnij sobie sprawę z Miko i Anett. Fakt, związek z Miko go zmienił. Ale nadal mam wrażenie, że w tym wszystkim dodatkowo miesza Kiyomi. -Lider zastanowił się chwilę. -Nie bez powodu Mitsutake wybrał sobie ten moment, by wszystko zniszczyć.
-Nadal nie rozumiem tego, co się wtedy wydarzyło z Kiyomi, jednak co Ona ma wspólnego z tym wszystkim? -Brunetka zmarszczyła czoło, przyglądając się mężowi.
-Wiem, że Kiyomi coś kombinuje i Mitsutake też nagle stał się bardzo aktywny... Mam tylko nadzieję, że to nie skończy się źle. -Kai z nadzieją w oczach spojrzał w nocne niebo. -I mam nadzieję, że Kiyomi nie namiesza, tak jak wtedy...
Akuma


--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 


Który bóg najtaniej sprzeda mi zbawienie?




Nie zostawiaj mnie samego [KakaSaku]

Sakura, nie zostawiaj mnie samego.
Ginny Kurogane 



Pan idealny [DeiIta] 

  — Ochłonąłeś? — zapytał, posyłając mu łobuzerski uśmiech godny gwiazdy filmowej. Ten typ bad boya, który na końcu filmu okazuje się człowiekiem ze złotym sercem.
Sayuri7


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom