wtorek, 13 lipca 2021

Nowe rozdziały


Mrok



Chapter 25

Ku naszemu niezadowoleniu, jakby pod kątem, Skyline uderza w Mitsubishi od prawej strony, powodując u Ashtona utratę panowania nad kierownicą. Wszystko widzimy, jak w zwolnionym tempie. Mijającego przeszkodę Nissana, zmierzającego prosto na nas. Jednak nie to jest najgorsze. Wytrącone z równowagi, jadące z dużą prędkością, żółte Mitsubishi uderza w najbliższy, pokryty białymi, kamiennymi bloczkami budynek. Części pojazdu rozsypują się, a maska wgniata od impetu uderzenia. Szyby całkowicie pękają, rozsypując się wokół miejsca wypadku.
— Ashton… — Tylko tyle udaje mi się wydobyć ze ściśniętego przerażeniem gardła.

 Lex May

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

For worst or for better gonna give it to you in capital letters. / Naruto - Zbiór Opowiadań



Femme fatale.

W jej smukłe palce wylądowała niewielka, szarawa teczka formatu A4. W środku znajdowało się kilka fotografii, podobnego do Uchiha mężczyzny.
— To komu mam zrujnować życie?
— Oto brat naszego żołnierzyka, Itachi Uchiha. Ten będzie większym wyzwaniem, lecz wierzę w moją cudowną kobietę.
— Nie martw się Naruto-kun na pewno wydobędę z niego wszystkie dane.
— W to nie wątpię. W końcu jesteś moją Femme Fatale.
K.

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Zaginiona przeszłość



Rozdział 8

W pewnym momencie do pomieszczenia wszedł jakiś mężczyzna. Nie pamiętam jego twarzy. Błagałam go, by sobie poszedł, by w końcu dał mi spokój. By oni dali mi spokój. Nie słuchał. Krzyczał coś do mnie, ale nie potrafię przywołać w pamięci tych słów. W momencie, gdy wszedł do mojego bezpiecznego kącika, znowu się rozpłakałam. Broniłam się rękami i nogami. Nie chciałam, żeby mnie dotykał, a mimo to zrobił to i znów mnie tam zabrał.
Maggie

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Slayers - Teoria Chaosu



56 - Impas

Zelgadis uśmiechnął się delikatnie i raz jeszcze spojrzał na Amelię, kiedy zamierzał pociągnąć dziewczynę w kierunku spiżarni i dać Nirali odrobinę prywatności, Amelia gwałtownym ruchem przyciągnęła go do siebie i chwytając jego twarz w dłonie pocałowała go namiętnie. Zelgadis zesztywniał na moment dopiero po chwili odwzajemniając gest. Poczuł rozlewające się po całym ciele ciepło i jedynie przyciągnął Amelię bliżej zamykając ich w szczelnym uścisku. Z każdą chwilą gwałtowny pocałunek stawał się coraz bardziej delikatny i czuły, aż w końcu czuł jedynie przyspieszony oddech dziewczyny na swoich wargach. Ostrożnie otworzył oczy nie wypuszczając Amelii z objęć i delikatnie gładząc jej włosy. Spojrzał w jej jasną twarz i uśmiechnął się lekko, jednak coś w tym geście podszyte było smutkiem. Amelia powoli otworzyła oczy zalewając jego świat błękitem.
Lilly

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Siedem listów - Dramione by K.



List czwarty.

Hotelowy pokój rozświetlił blask lampy, kiedy Draco przeszedł przez próg. Zdziwiony wyczuł obecność niepożądanego gościa.
— Musiałeś przychodzić osobiście? — warknął z nieukrywanym wyrzutem.
— Nie odpisałeś na mój list synu — odpowiedział spokojnym tonem Lucjusz.
— Widocznie nie miałem ochoty się z tobą spotkać.
K.

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

LadyFree opowie Ci..



Miasto maszyn - Wstęp

Jest rok 2046. Świat po trzeciej wojnie. Zgliszcza tego, co zostało po znanej nam Ziemi. Nikt już nie pamięta kiedy dokładnie zaczęło się to piekło. Przekazy twierdzą że to, co doprowadziło nas do zniszczenia miało swoje niewinne początki około 2015 roku.
LadyFree


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom