wtorek, 24 sierpnia 2021

Nowe rozdziały


"Just a moment to discover your mind..."



Rozdział 40

-Kouyou po prostu martwi się o Miko, a mnie dopadła przeszłość, z którą muszę się w końcu rozprawić. -Anett odpowiedziała spokojnie, patrząc w swoje odbicie w herbacie.
-Przepraszam, ale słyszałam co nieco z waszej rozmowy. Domyślam się, że to tylko jedna z twoich historii, ale ucieczka od przeszłości to zły pomysł, w końcu sama o tym wiesz. Pamiętam jak Kouyou zaczął o tobie wspominać. Na początku myślałam, że zwariował, skoro chce się związać z kimś takim jak ty, ale im więcej o tobie mówił, zauważyłam, że po raz pierwszy od lat naprawdę się zakochał. No i zrozumiałam za co Cię tak bardzo kocha. Każda matka chce dla swojego syna, żeby znalazł idealną żonę i ty właśnie jesteś moim wymarzonym ideałem dla mojego Kouyou. Wiem, że nie pozwolisz mu wejść sobie na głowę, tak jak inne, a zarazem pozwolisz mu się rozwijać. -Kobieta nagle się zaśmiała. -Zabawnie mówić tak o facecie po czterdziestce, ale jeszcze długa droga przed wami, nie tylko w miłości.

Akuma

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Naruto - Zbiór Opowiadań




Brzask (JiraTsu)

 — Wiem, że zbyt wiele poświęcam pracy, jednak jestem odpowiedzialna za Konohę. Każdy obywatel tej wioski jest częścią rodziny, a ja jestem jej głową. Muszę dbać o bezpieczeństwo, a dopóki Akastuki istnieje nikt nie jest bezpieczny.
— Poradzimy sobie i z nimi — odparł łagodnie, następnie objął ramieniem jej drżące ciało. — W końcu nie tylko z tym przyszło nam się w życiu zmierzyć. Nie masz się co zamartwiać Tsunade. Co będzie to będzie, razem ze wszystkim sobie damy radę.

K

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Heart for One



3. - Młodzieńcze, jak cię zwą?

- Gazety, poranne gazety! - wołał niski chłopiec w zielonej czapeczce. Niespodziewanie tuż u jego stóp pojawił się plakat. Spojrzał na niego z zaciekawieniem, a zarazem na twarzy chłopca pojawiło się roztargnienie. W mgnieniu oka podniósł kartkę, przyczepiając ją z powrotem przy budynku mieszczącego się tam Tobbaco House i przeczytał taką oto informację:

Zapraszamy na niesamowite muzyczne doznania! Już niedługo przy Regent Street odbędzie się koncert fenomenalnej, początkującej grupy The Archies. Bilety do kupienia przy najbliższej dostępnej kasie Piccadilly Circus. Życzymy udanej zabawy!

Britstone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom