poniedziałek, 17 lutego 2020

[238] Niczym feniks

(kliknij w obrazek, aby przejść do opowiadania)
Ja, Hermiona Granger, ostatnia ze „Złotej Trójcy”, mugolaczka, służąca w jednej z rodzin czystej krwi, podająca się za niejaką Gabrielle White, straciłam wszystko co miało dla mnie jakąkolwiek wartość. Ale los się do mnie uśmiecha, a ja próbuje wykorzystać szansę i odkryć prawdę. Chcesz wiedzieć jak wygląda moje życie? Chętnie przeprowadzę cię przez nie. Podaj mi rękę i chodź, ale wiedz, że nie ma odwrotu. Bądź ostrożny, bo Czarny Pan cały czas patrzy.
Bloody Rose
Trwające

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom