wtorek, 3 sierpnia 2021

Nowe rozdziały

Jednorożce i Zaklęci



Rodzina cz.4


Skrzydło się osunęło, odsłaniając gałązkę, wbitą poprzecznie w łopatkę Ivette. Obserwowała mnie w połowie przymkniętymi oczami, zalanymi łzami. Rozszerzając maksymalnie chrapy, wydychała coraz bardziej urywane powietrze, wzdrygając się przy tym. Załkałam, nie potrafiąc złapać tchu. Zamknęła oczy.
– Iv... Iv!
Położyła się jakby w zwolnionym tempie na boku, ciągnąc za sobą złamane skrzydło.
 Eveya Farasi

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 


Naruto - Zbiór Opowiadań




Pan i niewolnik (Sasusaku)


Ona była niczym nałóg, jego prywatna morfina. Nie potrafił się od niej uwolnić, pomimo kilometrów rozłąki. Była dla niej wszystkim.
Mógł być jej panem i niewolnikiem.
Mógł być kim tylko chciała.
Bo się od niej uzależnił.
K.

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 


Mrok




Chapter 26


— Boję się. — Z każdym kolejnym uderzeniem mam wrażenie, że pojazd może się rozpaść. Towarzyszy temu również mój krzyk.
— Już wolałem jak byłaś pijana. Marudziłaś, ale przynajmniej nie wrzeszczałaś mi do ucha. — Próbuje głupawym komentarzem odwrócić moją uwagę, abym choć odrobinę się uspokoiła.
— A ja wolę, kiedy przynajmniej udajesz, że nie jesteś palantem. — Nie pozostaję dłużna.
Opanowanie w takiej sytuacji jest prawie niemożliwe. Nawet tak doświadczona w tych sprawach osoba, jak Luke ma z tym problem. Chłopak zdaje sobie jednak sprawę, że panika w niczym nie pomoże, a wręcz utrudni logiczne myślenie i prawidłową ocenę sytuacji. Kiedy ja się tego nauczę?
Lex May

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Szczypta magii




Rozdział XXXVII. Na ratunek


- (...) Wyrwała rękę. Wyglądała na wściekłą, jakby cała nagromadzona złość właśnie się skumulowała. Czarne loki powiewały na wietrze, a jej ciemne oczy ciskały gromy. - Z całą resztą możesz zrobić, co zechcesz, ale Erwin jest mój. Oszukał nas. Zabrał mi wszystko, zniszczył to, co wypracowałam przez lata. Uwięził. Trzymał nas w zamknięciu, w podłych warunkach, straszył, groził torturami, o mało nie zabił, a ty wciąż chcesz oszczędzić mu życie?! - Zacisnęła dłonie.
- Sharon, wiem, że zasłużył na karę, ale my nie jesteśmy takie jak oni – przekonywała Irlandka. - Nie zabijamy i nie będziemy zabijać.
- Mów za siebie. - Postąpiła krok do przodu i wyszeptała zaklęcie. Przywódca łowców krzyknął z bólu.
Natalia Iubaris, Iara Majere

--------------------------------------♢♢♢-------------------------------------- 

Który bóg najtaniej sprzeda mi zbawienie?




Kociara [NejiSaku, ANBUSaku]


Był pierwszym cieniem, który wykrwawiał się na starym ręczniku, którego nie było jej szkoda. Zostawiała go pod parapetem okna – jak legowisko dla przybłęd, bezpańskich kotów, którymi ktoś musi się zająć. Co poradzić, Sakura zawsze była kociarą.
Sayuri7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

informacje

Witaj na Naszym Spisie Opowiadań! Już dziś zareklamuj u nas swojego bloga! Przyjmujemy zgłoszenia z każdej platformy :)

Chat

Obserwatorzy

Szukaj

© 2021 | Theme by xvenom